marți, 13 ianuarie 2015

Tinta la AwP ca la o arma [CS 1.6]

Am auzit multa lume pe serverele de cs 1.6 ca se vorbeste despre tinta la awp si m-am gandit sa realizez si eu un articol despre acest subiect, si in acelasi timp sa va fac si un tutorial pentru a avea tinta la awp exact ca la o arma. Acest lucru este 100% permis pe serverele publice, chiar si unii admini o folosesc. Am testat si eu aceasta tinta dar eu nu prea joc cu awp, asa ca am scos-o. Am sa va las mai jos un mic tutorial si link de descarcare a tintei.

Mai intai descarcati fisierul. Pe urma il copiati in cstrike/models. Doar il puneti acolo si veti avea tinta la awp. Cand puneti fisierul acolo, asigurati-va sa nu aveti cs-ul deschis. Dupa ce l-ati pus, intrati in cs, si veti vedea ca aveti tinta la awp. Bafta lunetistilor!

Descarca fisier: http://adf.ly/14275L

Un comentariu: