sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Irresistible v1 CFG Aim No-Recoil (CS 1.6)

Buna prieteni! Am sa va prezint acum un cfg foarte bun numit Irresistible CFG versiunea fiind v1 (cand apar si alte versiuni am sa le postez) si este unul dintre cele mai bune cfg-uri straine (cfg-ul nu este facut de mine, insa l-am primit de la cineva si am zis sa vi-l pun aici gratuit sa il icercati si voi) si contine foarte multe alias-uri pentru aim si no-recoil. Config-ul este 100% testat de mine si este functionabil si pot sa va zic ca dau foarte bine cu el, in general pe serverele de respawn fac scoruri mari cu acesta. Eu va asigur ca (,) cu acest config veti juca mult mai bine pentru ca are multe setari si brust-uri pentru armele ak47/m4a1/awp si multe altele. Acesta este printre cele mai bune cfg-uri de pe acest blog. Va las pe voi sa descoperiti mai multe!

Fisierul IRRESISTIBLE.CFG in puneti in folderul cstrike iar cand intrati in cs scrieti in consola exec IRRESISTIBLE.CFG ! Bafta la frag-uri!!

Descarcare: http://adf.ly/14260J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu