sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Dll & Cfg 100% Aim Cs 1.6 by AdN

Tocmai ce am primit de la un prieten un cfg foarte bun cu care joc si eu de ceva timp si trag chiar foarte bine cu el. Dll-ul contine foarte mult aim, la fel si cfg-ul care contine alias-uri bune. Prma data cand am testat cfg-ul am facut scor 22-1 pe un server public din indungi. Toti zicea-u ca am cod :)). In general acest cfg va ajuta sa trageti mai bine dupa cap si piept. De cand l-am probat prima oara m-am indragostit pur si simplu de el pentru ca joc mult mai bine, si vi-l recomand si voua. In special incepatorilor.Acest config contine AdN.ini care are foarte multe setari bune pentru aim si recoil. Toate lumea il cunoaste pe AdN si ce stie sa faca in materie de cfg-uri. Mai jos am sa va las modul de instalare al cfg-ului.

AdN DLL + AdN ini copiati in  folderul principal Counter Strike.
AdN DLL + AdN ini + AdN cfg copiati in folderul cstrike.


Va urez spor la joc si la frag-uri cu acest cfg fenomenal!! Astept comentariile voastre cu parere la acest config.


Pentru a descarca configul, faceti click pe link, asteptati 5 secunde si dati SKIP AD in partea dreapta. bafta!
Download: http://adf.ly/14269Y

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu